INFORMACJE OGÓLNE NA POTRZEBY REKRUTACYJNE
„Szkoła Główna Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 jako administrator danych informuje, że Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na potrzeby przeprowadzenia procesu rekrutacji. Pani/Pana dane nie będą udostępniane innym podmiotom. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe i wynika z art. 22(1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108) oraz innych przepisów szczególnych”.
Podanie danych osobowych innych niż ww. przepisie prawnym jest dobrowolne.
Należy pamiętać o zamieszczeniu w dokumentach aplikacyjnych klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Szkołę Główną Służby Pożarniczej z siedzibą w Warszawie przy ul. Słowackiego 52/54 w celach rekrutacyjnych”
Dokumenty należy składać osobiście w zaklejonej kopercie w Kancelarii SGSP lub przesłać pocztą na adres:
Szkoła Główna Służby Pożarniczej-KADRY
ul. Słowackiego 52/54
01-629 Warszawa
lub na e-mail: kadry@sgsp.edu.pl